خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام آزمون سنجش مهارت زبان فارسی از امروز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۵۸۰

پنجمین دوره نام‌نویسی برای شرکت در آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی) از امروز یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸ آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، پنجمین دوره نام‌نویسی برای شرکت در آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی) از امروز یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸ آغاز و در روز پنجشنبه مورخ ۳۱ مرداد ۹۸  پایان می‌پذیرد.

لازم به تاکید است که نام‌نویسی منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی  سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می پذیرد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه نام‌نویسی به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مذکور و پرداخت مبلغ ۱.۲۰۰.۰۰۰ (یک میلیون و دویست هزار) ریال به عنوان وجه نام‌نویسی اقدام و سپس نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

آزمون سنجش استاندارد مهارتهای زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی) منحصراً در سطح آکادمیک (دانشگاهی) و شامل بخشهای شنیداری، خوانداری، نوشتاری و گفتاری بوده که مهارت داوطلبان در این بخشها سنجیده خواهد شد.

آزمون مذکور در صبح و بعدازظهر روز جمعه مورخ ۱۵ شهریور ۹۸ همزمان با حوزه های داخل کشور در حوزه‌های امتحانی خارج کشور نیز به شرح ذیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز