خبرگزاری کار ایران

همتی:

تمام توانخواهان ضایعه نخاعی ایلام از حق پرستاری برخوردار شدند

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۳۴۳

مدیر کل بهزیستی ایلام از برخورداری تمامی توانخواهان ضایعه نخاعی این استان از دریافت حق پرستاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، زهرا همتی (مدیر کل سازمان بهزیستی ایلام) گفت: به تازگی حق پرستاری برای ۶۵ توانخواه ضایعه نخاعی پشت نوبت این اداره کل برقرار شده که با احتساب این افراد تمامی این توانخواهان پشت نوبت از حق پرستاری برخوردار شدند.

وی ادامه داد: حق پرستاری ماهیانه این توانخواهان به میزان یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال تا دو میلیون و ۳۰۰هزار ریال برقرار و از ماه جاری واریز می‌شود.

وی اظهار کرد: با احتساب این تعداد شمار توانخواهان ضایعه نخاعی برخوردار از حق پرستاری این سازمان به ۳۵۳ نفر افزایش و ۱۰۰ درصد این افراد زیر پوشش قرار گرفتند.

وی پرداخت مستمری ماهیانه، توزیع وسایل کمک توانبخشی، پرداخت هزینه‌های درمانی، هزینه ایاب و ذهاب، حمایت‌های تحصیلی، فرهنگی، ورزشی، اردویی و غیره را از دیگر خدمات ارایه شده به تواخواهان ضایعه نخاعی این استان عنوان کرد.

مدیر کل بهزیستی ایلام مجموع توانخواهان مددجوی زیر پوشش این سازمان را ۱۳هزار و نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد اداره کل بهزیستی ایلام در چهار حوزه توانبخشی، امور اجتماعی، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی به عموم مردم و ۳۳هزار مددجو خدمت ارایه می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز