خبرگزاری کار ایران

انتقال ۴۳ زائر بیمار برای ادامه درمان به ایران

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۳۰۳

معاون عملیات حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران از انتقال ۴۳ زائر بیمار برای ادامه درمان از بیمارستان مرکز پزشکی و بیمارستان عربستان سعودی به بیمارستان های ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود رضا فقیهی با اشاره به اینکه زائران بیمار از فرودگاه جده به ایران منتقل شدند، افزود : این زائران با نظر کمسیون اعزام مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و با هماهنگی ستاد حج و زیارت مکه مکرمه برنامه ریزی انتقال این بیماران روز جمعه ۲۵ مرداد تعیین شد.

وی افزود: این زائران به دلایل بیماریهای مختلف و نا توانایی جسمانی بانظر کمسیون اعزام به همراه ۶ پزشک و پرستار از فرودگاه جده با هواپیمایی جمهوری اسلامی به ایران اعزام شدند.

فقیهی اظهارکرد: هر چند تعداد مراجعات زائران به مراکز درمانی بعد از ایام تشریق تاحدودی افزایش یافته است اما مراجعین عمدتا به علت سرماخوردگی و گرفتگی عضلات و ... خواستار دریافت خدمات درمانی هستند.

معاون عملیات حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت گفت : کادر پزشکی اعزامی به سرزمین وحی تا پایان عملیات حج آماده ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران است.

فقیهی گفت: از آغاز عملیات حج تاکنون، ۱۳ زائر درمدینه منوره و مکه مکرمه جان باختند، که بیشترشان مشکلات بیماریهای قلبی و ریوی داشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز