خبرگزاری کار ایران

حسین وطن‌پور:

محدودیتی برای ورود استارت آپ‌ها به حوزه سلامت نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۰۹۳

رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت تاکید کرد که محدودیتی برای ورود استارت آپ‌ها به حوزه سلامت نداریم.

حسین وطن پور در گفت‌وگو با ایلنا گفت: استارت‌آپ‌ها نخبه‌های کشور هستند و می‌توانند مسائل مهمی را در حوزه سلامت حل کنند.

وی افزود: ما از شکل‌گیری استارت‌آپ‌ها و جهت‌دهی آنها برای حل مسائل واقعی حمایت می‌کنیم و یقین داریم اگر استارت آپ‌ها به‌درستی جهت‌دهی شوند، می‌توانند بسیاری از دغدغه‌های حوزه پزشکی را حل کنند. اگر استارت آپ‌ها کلی‌گویی نکنند و برای حل یک مساله خاص باشند، می‌توانند برای نیل به آن هدف به موفقیت دست یابند. امروزه استارت آپ‌هایی در حوزه‌های تخصصی مثل فشار خون، غذا، دارو، ، سلول درمانی و امثال آن وارد شده اند و توانسته اند تا مشکلاتی را برطرف کنند.

وطن‌پور افزود: ما حداقل در حوزه سلامت مشکلی برای ورود استارت‌آپ‌ها به تمام مسائل موجود نداریم و بدنبال افراد دارای دغدغه های واقعی هستیم. ما استارت آپ‌ها را از ابتدای زنجیره زیست‌بوم و تشکیل هسته تا رشد یافته شدن حمایت می‌کنیم و امکان استفاده آنها از زیرساخت ها را فراهم می کنیم.

دوشنبه 28 مرداد ماه سمینار رقابت‌های استارت آپی سلامت آنلاین با سخنرانی حسین وطن‌پور و مدیران بیش از 20 استارت آپ حوزه‌های پزشکی، داروسازی و روان‌شناسی در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام رایگان در این سمینار به وبسایت www.bestad.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز