خبرگزاری کار ایران

دستگیری سه جاعل بازرس اداره کار در غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۹۶۲

رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا با اعلام خبر دستگیری سه نفر در زمینه جعل عنوان از سابقه‌دار بودن آنها خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سرافراز احمدی در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته خبری به این کلانتری واصل شد حاکی بر اینکه افرادی با ارائه کارت بازرسی اداره کار مدعی شده اند برخی از کارگران این ساختمان بیمه ندارند و ما باید بابت این موضوع به آنها رشوه چند ده میلیونی بدهیم وگرنه جریمه خواهیم شد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع سریعا واحد گشت موتوری کلانتری با مراجعه به آدرس این پروژه به بررسی موضوع پرداخت و کارت این افراد را که خودشان را بازرس اداره کار معرفی کرده بودند دریافت و به استعلام اصالت کارت ها پرداخت که مشخص شد این افراد کارت هایشان جعلی است.

این مقام انتظامی افزود: بلافاصله این افراد دستگیر شدند و واحد خودرویی نیز با حضور در محل اقدام به انتقال افراد دستگیر شده به کلانتری کردند که طی بازجویی های انجام شده از متهمان مشخص شد  این افراد سابقا نیز در محدوده سعادت آباد و شهرک غرب همین اعمال مجرمانه را انجام داده اند و پرونده ای مفتوح در اداره آگاهی تهران دارند که از آن پرونده ها با قرار وثیقه قانونی آزاد هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: کارشناس اداره کار در کلانتری حاضر و به عنوان شاکی برگه شکایتی را علیه این افراد پر کرد و افرادی هم که احتمال می رفت شاکی این نفرات هستند شناسایی شدند.

بنابراین گزارش، در انتها متهمان به مقام محترم قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز