خبرگزاری کار ایران

احداث 100 واحد مسکونی مددجویی

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۸۲۵

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از احداث 100 مسکن و تعمیر 211 واحد مددجویی خبر داد و گفت : بررسی و پیگیری مشکلات مربوط به مسکن خسارت دیده از سیل و بارندگی سال جاری مددجویان ومسکن خانوارهای دارای حداقل 2 عضو معلول از اهداف بهزیستی است .

به گزارش ایلنا، محمد محمدی ( مدیر کل بهزیستی استان زنجان)‌ گفت: در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان بهزیستی و سازمان بسیج سازندگی در جهت کمک به احداث و تعمیر واحدهای مسکونی ویژه خانوارهای تحت پوشش ۴۴ مسکن مددجویی تایید و از تسهیلات  قرض الحسنه  بهرمند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۳۲ خانوار دیگر نیز جهت دریافت تسهیلات بانکی به بانکهای عامل معرفی شدند ، افزود : بیشترین سهمیه اختصاص یافته به شهرستان خدابنده با ۵۲ سهمیه می‌باشد که این امر به دلیل خسارت‌های شدید بارندگی در این شهرستان می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت  مسکن روستایی مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با تایید بنیاد مسکن و ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض سازمان بهزیستی و ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض هم از طرف بنیاد مسکن پرداخت و برای تعمیرات ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دولت وبنیاد مسکن و ۱۵۰ میلیون ریال وام کم بهره توسط بنیاد مسکن پرداخت می‌شود.

محمدی تصریح نمود : کمیته ای در سطح استان با حضور مسئولین بهزیستی و مسئول بسیج سازندگی استان به صورت دوره‌ای تشکیل و ضمن بررسی گزارش پیشرفت فیزیکی عملیات احداث واحدهای مسکونی در شهرستانها ، نسبت به رفع مشکلات احتمالی و برنامه ریزی جهت انجام هماهنگی های استانی مبادرت می‌نمایند.

وی در مورد مناسب سازی واحدهای مسکونی در حال ساخت برای مددجویان معلول سیل زده نیز گفت: پروژه های مناسب سازی واحدهای مسکونی نیز بر اساس شرایط و ضوابطی که از سوی بهزیستی اعلام شده با کمک گروه های جهادی اجرایی می شود. تا مناسب سازی در این واحدهای مسکونی نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز