خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته‌ فنی المپیاد علمی دانشجویان علوم‌پزشکی:

شرح امتیازات تعلق گرفته به برگزیدگان انفرادی و گروهی المپیاد علمی

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۳۴۳

مراسم اختتامیه‌ی یازدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور با حضور دکتر لاریجانی معاون آموزشی وزیر بهداشت، دکتر حمید اکبری قائم مقام وی، دکتر کوهپایه‌زاده رییس دانشگاه علوم‌پزشکی ایران و سایر مسئولین حوزه آموزش وزارت بهداشت در دانشگاه علوم‌پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پروین پاسالار، رییس کمیته‌ فنی المپیاد با اعلام خبر حمایت مرکز ملی تحقیقات آموزش پزشکی (نصر) از پروژه‌های برگزیده‌ی المپیاد گفت: علاوه بر حامیانی که قول همکاری و مساعدت در برخی حیطه‌ها را اعلام نموده‌اند، مرکز نصر نیز حمایت خود را از ۱۰ پروژه‌ی برتر هر۶ حیطه‌ اعلام کرده و درحقیقت ۶۰ پروژه‌ برگزیده در  این المپیاد توسط مرکز نصر، حمایت خواهند شد.

وی ضمن اشاره به یازدهمین سال برگزاری این المپیاد علمی ابراز امیدواری کرد که با مساعدت باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت این المپیاد به کشورهای همسایه تسری یابد و در راستای جهانی شدن آن گام برداشته شود.

در پایان پروین پاسالار ضمن قدردانی از دانشجویان، اساتید و همکارانی که در برگزاری این المپیاد همکاری کردند، امتیازات تعلق گرفته به برگزیدگان انفرادی و گروهی المپیاد علمی را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱-تخصیص بخشی از تسهیلات دارندگان مدال طلا به دارندگان مدال نقره و برنز توسط بنیاد ملی نخبگان

۲- امکان تحصیل در کارشناسی ارشد رشته‌ آموزش پزشکی برای دارندگان مدال طلا، نقره و برنز حیطه‌ آموزش پزشکی و مدال طلای (انفرادی و گروهی) سایر حیطه‌ها

۳- امکان اجازه شرکت در آزمون دستیاری پزشکی قبل از طرح straight علاوه بر دارندگان مدال طلا برای دارندگان مدال نقره هریک از حیطه‌های المپیاد مراحل اولیه در سنجش و شورای معین دبیرخانه تخصصی پزشکی تصویب شده است و در حال پیگیری برای تصویب نهایی است.

۴-تخصیص امتیاز برای دارندگان مدال طلا، نقره و برنز و دیپلم افتخار المپیاد در جدول ۴۰ امتیازی  برای استفاده از سهمیه در آزمون دستیاری پزشکی

۵- تخصیص امتیاز برای دارندگان مدال طلا، نقره و برنز  انفرادی و همچنین گروهی المپیادی در جدول امتیاز بندی ورود بدون آزمون کارشناسی به کارشناسی ارشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز