خبرگزاری کار ایران

سید جواد حسینی:

جهان امروز بدون نگاه تیزبین، عمیق و صادق خبرنگاران قادر به شناسایی مشکلات و رفع آنها نیست

کد خبر : ۷۹۶۰۳۳

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت روز خبرنگار از همه اهالی رسانه که با تلاش در اطلاع‌رسانی در صدد افزایش آگاهی بخشی جامعه هستند، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام سید جواد حسینی  به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است: جهان امروز بدون نگاه تیزبین، عمیق و صادق خبرنگاران به مسایل جامعه قادر به شناسایی مشکلات و رفع آنها نیست. خبرنگاران در این مسیر مشکلات فراوانی را برای اثبات خیرخواهی و نیک‌اندیشی راهی که انتخاب کرده‌اند، تحمل می‌کنند و مردم به‌عنوان ذی‌نفعان اصلی فعالیت آنان همواره بر اهمیت پرسش‌گری و اطلاع‌رسانی خبرنگاران واقف هستند و انتظار ادامه این راه و تحمل سختی‌های پیش رو از آنان دارند.

بی‌شک آگاهی بخشی خبرنگاران از نخستین روز‌های انتشار اولین روزنامه در ایران و تاکنون؛ نقش بی‌بدیلی در مسیر توسعه‌یافتگی کشور عزیزمان ایران داشته و هر زمانی که در این سرزمین، بر فعالیت خبرنگاران و رسانه‌ها ارج نهاده شده و خبر و اطلاع‌رسانی در جامعه سرعت بیشتری داشته، روند توسعه‌یافتگی و آگاهی جامعه افزایش یافته است و با حضور به موقع خبرنگاران شاهد بهبود عملکردها، مدیریت بهتر منابع و نظارت دقیق‌تر بر امور بوده‌ایم و دست فرصت‌طلبان و سودجویان از بیت‌المال و منابع عمومی کوتاه‌تر شده است.

به همین دلیل روز خبرنگار را فرصت مغتنمی می‌دانم تا با گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان حوزه اطلاع رسانی و خبر؛ از خبرنگاران، گزارشگران، عکاسکان و همه اهالی رسانه که با تلاش در اطلاع رسانی در صدد افزایش آگاهی بخشی جامعه هستند، تشکر و قدردانی کنم و این روز را به همه شما عزیزان تبریک بگویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز