خبرگزاری کار ایران

مجید قدمی مطرح کرد:

هدف مسابقات شناسایی دانش آموزان مستعد است

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۷۰۱

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: به دنبال این هستیم که در کنار شناسایی دانش آموزان مستعد با همکاری کمیته ملی پارالمپیک زمینه حضور دانش آموزان استثنایی در مسابقات را فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا، مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در مراسم افتتاحیه بیستمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی مسابقات کشوری دانش آموزان با نیازهای ویژه که در محل دانشکده نسیبه برگزار شد، اظهار داشت: هزار و ۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر از استان های مختلف در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.

وی افزود: به دنبال این هستیم که در کنار شناسایی دانش آموزان مستعد با همکاری کمیته ملی پاراالمپیک به تربیت و پرورش این دانش آموزان کمک کنیم و زمینه حضور آنها را در مسابقات داخلی و خارجی فراهم کنیم.

قدمی با اشاره به حضور پرشور و نشاط دانش آموزان در این مسابقات، ابراز امیدواری کرد تا این مسابقات موجبات افزایش و ارتقای مشارکت و همراهی و دوستی و شادی در بین دانش آموزان با نیازهای ویژه را فراهم کند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اجرای این مسابقات را عرصه ای برای تعاملات سازنده و گسترش ایمان؛ صفا و صمیمیت در بین دانش آموزان با نیازهای ویژه و فرهنگیان اداره استثنایی برشمرد.

همچنین کریمی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آموزش و پرورش شهر تهران نیز ضمن عرض خیر مقدم اظهارداشت: امیدوار هستیم میزبان شایسته ای برای دانش آموزان استان ها باشیم و اجرای این مسابقات را یکی از شاخص ترین عوامل دستیابی به تربیت دینی، اخلاقی، زیستی، بدنی، هنری و زیبایی شناختی قلمداد کرد.

شهناز کریمی افزود: برگزاری این مسابقات نقش مهمی در پرورش نسلی تندرست، انقلابی و پیرو قرآن و عترت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش استثنایی بر اساس سند تحول بنیادین در پیشرفت همه جانبه دانش آموزان با نیازهای ویژه تلاش دارد تا با به کار گرفتن همه امکانات ملی، معنوی و فرهنگی، ایجاد فضاهای فرهنگی و هنری و ورزشی را توسعه دهد و در تربیت آینده این عزیزان به عنوان شهروندانی با نشاط؛ کارآمد و موثر با اهداف متعالی در جامعه موثر واقع شود.

کریمی گفت: در این مسابقات شاهد حضور پرشور و نشاط دانش آموزان، فرزندان پویا و بالنده کشور در کنار مربیان دلسوز عرصه آموزش و پرورش استثنایی کشور هستیم و از درگاه خداوند منان تندرستی، پیشرفت و شادکامی شما را خواستار هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز