خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران :

فعالیت‌های مربوط به برگزاری انتخابات 2 اسفند از هم اکنون رصد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۶۶۸

فرماندار تهران با اشاره به انتخابات سال 98 گفت: ما فعالیت‌های مربوط به برگزاری انتخابات در تهران را از هم اکنون رصد می کنیم و با یاری رسانه‌‌ها یک انتخابات شفاف و روان و راحتی را در دوم اسفند ماه سال ۹۸ برگزار می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی فرهادی فرماندار تهران در مراسم روز خبرنگار گفت: مقایسه یک خبرنگار و یک رزمنده نشان می دهد خبرنگار نیز مانند یک رزمنده بسیار تأثیرگذار است، چرا که به معرفی دشمن و ظالم می پردازد.

وی ادامه داد: کار خبرنگار بسیار پراهمیت است به ویژه در کشور ما که به طور مداوم با اعتقادات و اهداف ما دشمن حتی می بینیم که وزیر امور خارجه کشورمان تحریم می شود چرا که ظریف هم به یک رسانه تبدیل شده است. و وقتی ظریف تبدیل به رسانه می شود باید آن را تحریم کرد چراکه رسانه را باید خاموش کرد اگر رسانه بماند و رسا شود و پیام رساند دیگر زمانی فرا رسیده که دشمن باید عقب نشینی کند.

فرماندار تهران خاطرنشان کرد: کار خبرنگار سخت است بویژه در زمانه ای که روزنامه ها جای خود را به فضای مجازی داده اند و تمام حرکات افراد زیر ذره بین است و همچنین ممکن است از هر حرکتی برداشتی شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امسال سال انتخابات است و دو کار باید انجام شود و رسانه به عنوان یک کفه ترازو بسیار مهم باید مورد توجه قرار گیرد چراکه بحث امیدوار کردن مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات با همکاری رسانه امکان‌پذیر است و بویژه باید در تهران بر روی این موضوع کار شود.

فرماندار خاطر نشان کرد: کمتر از ۱۹۶ روز دیگر به انتخابات باقی نمانده و  به سرعت کارها دنبال می شود و ما روزانه انتخابات تهران را از هم اکنون رصد می کنیم و حتما خدا کمک می کند به یاری رسانه ها یک انتخابات شفاف و روان و راحتی را در دوم اسفند ماه سال ۹۸ برگزار می کنیم. اکثر معایب انتخابات ۹۶ و ۹۴ شناسایی و اقدامات لازم در جهت رفع آنها در حال انجام است و امیدواریم معایب برطرف شودالبته عمده آن نیز برطرف شده است و ما می توانیم انتخابات روانی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به تحرکات روزهای آخر انتخابات ادامه داد: می دانید نحوه رای دادن و شمارش انتخابات در تهران به روش سنتی است بنابراین شمارش آرا زمانبر است. اما بلافاصله بعد از انتخابات برخی‌ها شروع می کنند به سوالاتی که دلیل مشخصی ندارد و ما با یک موجی از ناامیدی مواجه می‌شویم و کل زحمات ۵ الی۶ ماهه ما از بین می رود. از سوی دیگر درصدی از مردم در این شبهه می مانند که شاید مشکلی در انتخابات ایجاد شده باشد و اگرچه در انتخابات برد با مردم است اما مسلما یک جریان برنده می شود و جریان دیگر نیز به دنبال این باشد که چه اتفاقی صورت گرفته است. اینها نکات ظریفی است که شما قطعا به آن واقف هستید اما باید دقت بسیار داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز