خبرگزاری کار ایران

اعلام جزییات سقوط جرثقیل تاورکرین/پایان عملیات پس از ۱۲ ساعت

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۴۴۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی جزییات تکمیلی حادثه سقوط یک دستگاه جرثقیل تاور کرین در یک پروژه ساختمانی در نیاوران را اعلام کرد.

جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش‌نشانی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات تکمیلی حادثه سقوط جرثقیل تاورکرین که روز گذشته در یک پروژه ساختمانی در خیابان نیاوران بعد از سه راه یاسر اتفاق افتاده بود، گفت: این حادثه روز گذشته ساعت ۱۶:۰۹ در این پروژه ساختمانی اتفاق افتاد و همان روز گذشته یک دستگاه جرثقیل سنگین از سازمان آتش‌نشانی و یک دستگاه جرثقیل سنگین شخصی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در یک عملیات حساس باتوجه به اینکه بخشی از جرثقیل روی خیابان نیاوران بود و کوچکترین بی‌احتیاطی می‌توانست باعث ایجاد یک حادثه خطرناک شود. البته از همان ابتدا ممنوعیت تردد خودروها با حضور عوامل پلیس راهور ایجاد و همچنین ساختمان‌های اطراف نیز تخلیه شده بود، اما با توجه به ارتفاع زیادی که این جرثقیل داشت، دو جرثقیل کمکی کار خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در یک عملیات حساس در ابتدا وزنه‌های تعادل بتونی سیستم را پیاده کردند و سپس اقدام به بازکردن قطعات جرثقیل کردند و در پایان بعد از چند ساعت عملیات سخت در ساعت ۵:۱۵ صبح امروز عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز