خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش شهیدی به نامه نمایندگان مجلس درباره برکناری‌اش از بنیاد شهید/ از ۷ صبح تا ۹ شب مشغول پیگیری امور ایثارگران هستم

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۹۲۸

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در واکنش به نامه برخی از نمایندگان مجلس به رییس‌جمهور در خصوص برکناری وی از سمتش گفت: من اگر امید به حل مشکلات نداشتم، در بنیاد نمی‌ماندم.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی (رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به نامه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به روحانی برای برکناری وی از ریاست بنیاد شهید گفت: رییس فراکسیون ایثارگران مجلس این نامه را تکذیب کرده و مدعی شده‌اند که این نامه از طریق فراکسیون ایثارگران ارسال نشده است.

وی با اشاره به کسالتش که از سال گذشته بر وی عارض شده است، ادامه داد: مراحل درمانی‌ام انجام شده است و در حال حاضر هم در حد توان کار می‌کنم و از ۷ صبح تا ۹ شب در بنیاد مشغول پیگیری امور ایثارگران هستم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: البته در این شرایط مقداری وظیفه معاونت‌ها زیاد شده است، همه ما در حال انجام کار هستیم، اما مسائل جانبی بیشتر در بنیاد وجود دارد و مشکل در خصوص بیماری من مطرح نیست و بحمدلله در سلامت هستم.

حجت‌الاسلام شهیدی تاکید کرد: مسائل مالی باید تامین و برطرف شود، مغازه‌دار اگر اجناس برای فروش نداشته باشد نمی‌تواند مغازه‌اش را باز کند. ما امیدوار هستیم که مشکلات را برطرف کنیم و با امید به کارمان ادامه می‌دهیم. من اگر امید به حل مشکلات نداشتم در بنیاد نمی‌ماندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز