خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

هیچ سدی بین خبرنگاران و فرمانده ناجا نیست

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۲۶۵

فرمانده ناجا با تاکید براینکه سعی کردیم در انجام ماموریت‌هایمان کم‌فروشی نکنیم، گفت: هیچ سدی بین خبرنگاران و فرمانده ناجا نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در نشست روز خبرنگار در دیدار با اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران نقاط ضعف را می‌بینند و به مسئولان منتقل می کند و گاهی برای آن چاره جویی نیز می کنند چراکه در جامعه هستند، البته راهکار دادن وظیفه خبرنگار نیست. هر کسی باید به وظیفه خود عمل کند و اگر مسئولان به این مطالب توجه کنند در هر حوزه ای قطعا به نفع کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: در عصر قدرت ارتباطات و رسانه قطعا نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی نقش بسیار موثری است. بی شک نقش و جایگاه رسانه در کاهش تخلفات بسیار موثری و ستودنی است.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی براین باور است که موفقیت هایی داشته است نقش اصحاب رسانه در آن بسیار بوده و با مشارکت خبرنگاران ما توانستیم عملیات‌هایمان را انجام دهیم.

اشتری ادامه داد: پل ارتباطی نیروی انتظامی با مردم و مردم با نیروی انتظامی خبرنگاران هستند و خبرنگاران مطالب را به مردم و موضوعات مردم را به پلیس منعکس می کنند‌ بنابراین پلیس و خبرنگاران مکمل یکدیگر هستند و می توانند در این عرصه به مردم کمک کنند.

وی با بیان اینکه ما سعی کردیم در انجام ماموریت های مان کم فروشی نکنیم، تاکید کرد: هیچ سدی بین خبرنگاران و فرمانده ناجا نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز