خبرگزاری کار ایران

۸۸.۵ درصد افراد بالای ۶ سال باسواد هستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۳۱۶

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خبر داد: بهبود شاخص باسوادی پس از پیروزی انقلاب پیشرفت بسیاری داشته است و در سال٩٧ در گروه سنی ۶ سال به بالا به ۸۸.۵ درصد

به گزارش ایلنا، شاپور محمدزاده در گردهمایی معاونان سوادآموزی ادارات کل آموزش‌ و پرورش که در مرکز آموزشی رفاهی تهرانسر آغاز شده است با اشاره به برنامه‌ها و عملکرد سال ۹۷، اظهار کرد: برنامه‌ها و سیاست‌های نهضت سوادآموزی در راستای سند تحول بنیادین برای سال٩٨ تدوین‌شده است و استان‌ها در سه گروه ارزیابی عملکرد شدند.

وی افزود: بهبود شاخص باسوادی پس از پیروزی انقلاب پیشرفت بسیاری داشته است و در سال٩٧ در گروه سنی ۶ سال به بالا به ۸۸.۵ درصد و در گروه سنی ١٠تا ۴٩سال به ٩۶ درصد رسیده است.

 رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به خدمات دولت الکترونیک در این سازمان، گفت: سازمان نهضت سوادآموزی در سال گذشته در زمینه بهره‌وری و افزایش خدمات‌رسانی از بین ١٠۴ سازمان، رتبه نهم را کسب کرده است که نسبت به عملکرد قبلی خود سه رتبه رشد داشته است.

محمد زاده خاطرنشان کرد: در پی انتخاب آموزش ‌و پرورش به‌عنوان دستگاه موفق در حوزه اهداف آموزشی و پرورشی، سازمان نهضت سوادآموزی، سازمان برتر در بین سازمان‌های وابسته به آموزش ‌و پرورش انتخاب شد.

وی با اشاره به دریافت جوایز بین‌المللی اظهار کرد: سال گذشته سازمان نهضت سوادآموزی ایران در یونسکو از بین ۵٧طرح رسیده حائز رتبه برتر شد که جایزه‌ای هم از یونسکو دریافت کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز