خبرگزاری کار ایران

نماینده مقام معظم رهبری در اینستاگرام خود نوشت:

پاسخ رئیس نهاد رهبری درباره گلایه از رفتار خلاف عرف برخی اساتید

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۲۱۰

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در واکنش به انتساب سخنانی به وی درباره «گزارش رفتار غیرانقلابی استادان» گفت:متن منتشر شده هیچ نسبتی با گفته های من ندارد تقطیع و تحریف شده است.

به گزارش ایلنا،  حجت‌الاسلام مصطفی رستمی با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش نوشت: در چند هفته گذشته جلسات متنوع و پرثمری با طیف‌های مختلف اساتید کشور در خصوص موضوعات متنوع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور ناظر به اسناد بالادستی و مانیفست گام دوم انقلاب داشتم.

رستمی ادامه داد: تنوع نظرات و دیدگاه‌ها در موضوعات مختلف سبب پویایی بحث‌ها در جلسات بود. بی‌تردید اکثریت جامعه‌ استادی نسبت به مسائل اصلی جامعه دغدغه‌مند هستند و این نگاه مجموعه نهاد است. پیشنهاد همیشگی نهاد هم پذیرش تکثر و تلاش برای هم افزایی روی محورهای مشترک است و چه فاصله معناداری است میان این اکثریت دغدغه‌مند با اقلیت محضی که ساحت علم را با توهین و هتاکی به مقدسات آلوده می‌کنند و شاید تعدادشان به اندازه انگشتان دو دست هم نباشد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه نوشته است: اخیرا متنی در شبکه‌های اجتماعی به نقل از بنده منتشر می‌شود که ابدا هیچ نسبتی با گفته‌های من ندارد و تقطیع و تحریف شده است. آنچه در پاسخ به سوال دانشجوی عزیزی که از توهین و هتاکی به مقدسات یا رفتار خلاف اخلاق و عرف توسط برخی اساتید گلایه داشت خواستم، این بود که به‌جای اقدام شخصی یا اعلان عمومی که قطعا زیان آفرین است؛ مسئولان را در جریان قرار دهند که متاسفانه به‌گونه‌ دیگری بازتاب یافت. رئیس نهاد رهبری درباره گلایه از رفتار خلاف عرف برخی اساتید در پایان عنوان کرده است: بی‌شک هدف از این پروژه‌های سیاسی رسانه‌ای، ایجاد گسست در بدنه دغدغه‌مند علمی کشور و به حاشیه بردن مسائل اصلی دانشگاه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز