خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات درمانی به زائران حج از ۱۶۰ هزار مورد فراتر رفت

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۹۵۴

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اعلام آخرین آمار ارائه خدمات درمانی به زائران تا ۹ مرداد، گفت: تا پایان روز هشتم مرداد، ۱۶۱ هزار و ۳۲۰ مورد انواع خدمات درمانی به زائران در عربستان ارائه شده و تا کنون ۴۲ بیمار در بیمارستان‌های هلال احمر و سعودی بستری هستند.

به گزارش ایلنا، محمد تقی حلی‌ساز با اعلام گزارش عملکرد مراکز درمانی هلال‌احمر در مدینه از ۱۷ تیر ماه و ابتدای عملیات درمانی حج در مکه از ۲۱ تیر ماه تا پایان روز سه‌شنبه ۸ مرداد، گفت: ۱۶۱ هزار و ۳۲۰ مورد انواع خدمات درمانی به زائران در مدینه و مکه ارائه شده که ۴۴۸ مورد آن دریافت خدمات بستری بوده است.

وی گفت: بر این اساس مجموع خدمات ارائه شده اعم از بستری، پاراکلینیک، پرستاری، مددکاری و امداد و انتقال در بیمارستان هلال‌احمر در مکه از ۲۱ تیر تا پایان ۸ مرداد، ۱۲۲ هزار و ۵۰۹ مورد و در مراکز درمانی مدینه  از ۱۷ تیر تا پایان ۸ مرداد، ۳۸ هزار و ۸۱۱ مورد بوده است.

وی گفت: تا پایان روز سه‌شنبه ۸ مرداد، از مجموع خدمات درمانی ارائه شده در مکه ۴۴۸ مورد خدمات بستری و ۸ هزار و ۳۶۴ مورد خدمات پاراکلینیکی بوده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به بستری ۳۴ زائر در بیمارستان هلال احمر و بستری ۸ زائر در بیمارستان‌های سعودی، افزود: به علاوه در بیمارستان و مراکز درمانی مکه و مدینه در مجموع ۸۶ هزار و ۸۱۹ مورد ویزیت در مطب ها و مجموعه های درمانی، ۸ هزار و ۹۹ مورد ویزیت تخصصی، ۲ هزار و ۵۶۴ مورد خدمات مددکاری، امداد و انتقال و ۳۷ هزار و ۴۱۷ مورد خدمات پرستاری ارائه شده است.

وی گفت: در این مدت در مراکز درمانی مکه و مدینه در مجموع ۲۷ هزار و ۶۲۶ مورد خدمات نسخ داروخانه‌ای به زائران ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز