خبرگزاری کار ایران

با دستور سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

شورای سیاست‌گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان مامور محاسبه ارزش افزوده دارایی‌‌های موسسه شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۹۳۶

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از دستور سرپرست وزارت آموزش و پرورش به شورای سیاست‌گذاری موسسه برای محاسبه ارزش افزوده دارایی‌های موسسه و واگذاری بخشی از سهام شرکت‌های پتروشیمی صندوق به فرهنگیان عضو خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی نیکدل با اشاره به جلسه روز ۷ مرداد ۱۳۹۸ خود با سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با استناد به نامه‌هایی که در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در خصوص بحث ارزش افزوده به دکتر بطحایی وزیر محترم سابق آموزش و پرورش داشتیم از جناب آقای دکتر حسینی درخواست کردیم که در این خصوص ارائه طریق بفرمایند.

وی افزود: از آنجایی که محاسبه تقویم ریالی ارزش افزوده دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان به منظور ایفاد حقوق مالکانه‌ی فرهنگیان عضو صندوق، همواره یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های مدیران موسسه بوده و هست و سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز به این موضوع توجه ویژه دارند، شورای سیاستگذاری صندوق ذخیره فرهنگیان را مامور کردند که در جلسه‌ای با حضور خود ایشان در خصوص دو موضوع بسیار مهم تصمیم بگیرند.

نیکدل گفت: یکی از این دستورات محاسبه ارزش افزوده دارایی‌های موسسه برای فرهنگیان عضو و دیگری بررسی موضوع واگذاری بخشی از سهام برخی از شرکت‌های مهم مانند پتروشیمی‌ مروارید قبل از ورود به بورس به معلمان عضو صندوق است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه در شورای سیاستگذاری موسسه افراد مجربی شامل دکتر یحیی آل اسحاق، دکتر حسین عبده تبریزی، دکتر مهدی کرباسیان، دکتر محسن مهرعلیزاده، مهندس مرتضی حاجی، دکتر عیسی شهسوار خجسته و دکتر عباسعلی قدیریان حضور دارند، تصریح کرد: هدف ما این است که با استفاده از تجربیات و توانایی‌های این عزیزان در شورای سیاست‌گذاری و همچنین رهنمودهای سرپرست محترم وزارت آموزش و پرورش، اقدامات اساسی در خصوص محاسبه ارزش افزوده دارایی‌ها و احقاق حقوق فرهنگیان عضو برداریم.

نیکدل یادآور شد: تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا از طریق قانونی ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان بدون کم و کاست محاسبه شده و آن را به معلمان عضو که صاحبان اصلی موسسه هستند بازگردانیم و اطمینان داریم که این اتفاق مبارک محقق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز