خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فارماشیمی:

شرکت‌های بزرگ دارو در جهان ما را تنها گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۵۴۰

مراسم امضای تفاهم‌نامه انتقال تکنولوژی شرکت dialife سوئیس به شرکت فارماشیمی برای تولید صافی همودیالیز امروز سه‌شنبه مورخ ۸ مرداد ۹۸ در ساختمان سازمان بیمه سلامت با حضور طاهر موهبتی، مدیرعامل شرکت بیمه سلامت و محمدرضا شانه ساز ، رئیس سازمان غذا و دارو برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، علی گودرزی  مدیرعامل شرکت فارماشیمی گفت: شرکت دیالایف تولیدکننده در مجموعه نیازهای بیماران دیالیز است. مقر این شرکت در سوئیس است و جزو چند برند اول جهان در این صنعت هستند . تکنولوژی کاملا بروز و مطابق استانداردهای ۲۰۱۹ است. با تاکیدات سازمان و غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت، آقای شانه ساز در این زمینه تلاش داشتیم تا طبق سفارش ایشان بر ارتقا سطح تولیدات رایزنی‌هایی با این شرکت داشته باشیم. در این خصوص سعی داریم انتقال تکنولوژی را به کشور با همکاری تکنولوژیک بروز با این شرکت داشته باشیم.  

علی گودرزی در ارتباط با خساراتی شرکت‌های داروئی  ایرانی از تحریم و قطع ارتباط شرکت‌ها متحمل شدند گفت: ما را در اوج این تحریم‌ها متاسفانه، شرکت‌های جهانی و  بزرگ تنها گذاشتند و شرکت‌های ما را متضرر کردند. در صحبتی که با طرف سوئیسی داشتیم تاکید کردیم برای انتقال تکنولوژی از صفر تا 100  تا کمترین وابستگی را به شرکت های دیگر داشته باشیم.

وی افزود: محصولاتی که در این حوزه مورد نیاز قرار می گیرند ۴ میلیون فاکتور ارزیابی شده اند و ما تخمین زده ایم که با این اقدامات دو میلیون فاکتور را پوشش خواهیم داد. یک یا دو شرکت در ایران و در این حوزه، هم اکنون فعال هستند. البته تکنولوژی ما که در حال عقد قرارداد است بروزتر است. در ایران و در فارماشیمی شرکتی به نام دیالا تحت لیسانس دیالایف سوئیس تاسیس خواهد شد. که ان شالله سعی می‌کنیم این پروژه را کمترین زمان به ثمر برسانیم.

مدیر عامل فارما شیمی افزود:  چیزی که تخمین زده ایم از زمانی که اولین ترنسفرهای مالی اتفاق خواهد افتاد، ۱۸ماه طول خواهد کشید. در واقع یک سال برای انتقال تجهیزات به محل کارخانه و سه ماه برای نصب تجهیزات و سه ماه برای احراز کیفیت زمان مورد نیاز است.

گودرزی در پایان گفت:  شرکت فارماشیمی تنها شرکتی است که عملا مقید از طرفی به وزارت بهداشت و از طرفی به  بیمه سلامت هست، در این خصوص پیش قدم شده است. امیدرواریم این مهم را با همکاری تیم سازمان بیمه سلامت و با حمایت آقای شانه ساز در این مدت به انجام برسانیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز