خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان خودرو در غرب پایتخت/ ترانزیت خودروهای سرقتی به جنوب کشور

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۴۸۷

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان خودرو های مدل بالا در محدوده غرب تهران خبر داد و گفت: سارقان خودروهای سرقتی را به جنوب کشور ترانزیت می کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه "سید شمس الدین میرزکی" در توضیح این خبر، گفت: در اواخر خردادماه امسال پرونده های مشابهی به اداره دوم پلیس آگاهی ارجاع شد و کارآگاهان در جریان سرقت خودروهای مدل بالا در محدوده غرب تهران قرار گرفتند.

وی بیان داشت: با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد که سرقت ها توسط اعضای یک باند چند نفره با همکاری یکدیگر انجام می شود که با بررسی های بیشتر و رصد پرونده های سرقت های خودرو به دست آمد که متهمان پس از سرقت خودرو، آنان را به جنوب کشور ترانزیت می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در پایش های اطلاعاتی کارآگاهان موفق شدند، مخفیگاه سرکرده باند را بنام سروش 38 ساله در محدوده شهرستان رباط کریم شناسایی کنند و با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه متهم در مخفیگاه مشاهده نشد و به دست آمد که وی در مخفیگاه دیگری پنهان شده است، گفت: تحقیقات پلیسی انجام و کارآگاهان موفق شدند، در همان روز ، پنج شنبه سوم مرداد ماه متهم اصلی پرونده و یکی از همدستانش را دستگیر کنند.

به گزارش ایلنا،‌سرهنگ میرزکی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی سواری سرقتی کشف شد، اعلام داشت: در چند عملیات دیگر سایر اعضای باند که سه نفر می‌باشند در همان محدوده شناسایی و دستگیر شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت افزود: از مخفیگاه متهمان تعدادی سویچ خودرو و 6 دستگاه خودرو کشف و متهمان به همراه اموال کشف شده به آگاهی منتقل شدند.

وی گفت: متهمان به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشتند: خودروهای سرقتی را به مالخرانی در جنوب کشور می فروختند. 

سرهنگ میرزکی گفت: اعضای باند 5 نفره سارقان خودرو تا تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارند. 

سرهنگ میرزکی در پایان از شهروندان خواست: مدارک شناسائی خود را از قبیل کارت خودرو- سند خودرو و مدارک هویتی شخصی) در خودرو رها نکنند و شب هنگام، خودروی خود را در محلی که نور کافی دارد پارک کنند و حتما خودروشان را به دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان، سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز