خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد انتخابات اعلام کرد:

مشارکت ۲۵۰ هزار نفری شهروندان در انتخابات شورایاری‌ها تا این لحظه

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۶۱۵

سخنگوی ستاد انتخابات شورایاری‌ها گفت: از ساعت ۱۲ شاهد یک موج جدیدی از حضور مردم در انتخابات شورایاری‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا ابراهیم شیخ، معاون منابع انسانی شهرداری تهران با حضور در ستاد انتخابات شورایاری‌ها گفت: ۶ هزار نفر از همکاران شهرداری در برگزاری این انتخابات نقش دارند و سرمایه سازمانی این شهر با بیش از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت رویدادی به این بزرگی را اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۶۰۰ هزار نفر ساعت نیروی شهرداری تحت آموزش قرار گرفتند تصریح کرد: مردم در حوزه‌های انتخابیه به سرعت رای می‌دهند و می‌گویند این اولین انتخاباتی بود که در کسری از دقیقه توانستیم رای خود را به صندوق اندازیم.

شیخ در انتها افزود: در شرایط اقتصادی کنونی این انتخابات می‌تواند نمود یک سرمایه اجتماعی بزرگ باشد.

در ادامه غلامحسین محمدی سخنگوی انتخابات شورایاری‌ها و رئیس مرکز ارتباطات بین المللی شهرداری تهران با بیان این نکته که  از ساعت ۱۲ ظهر موج جدیدی در مشارکت شکل گرفت گفت: تا ساعت ۲ بعد از ظهر بیش از ۲۵۰ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند که آمار بسیار بالایی است ما همچنان در حال رصد انتخابات هستیم و این موج حضور ادامه دارد.

محمدی با اشاره به برگزاری جلسه هیئت نظارت و هیئت اجرایی در ساعت ۳ بعد از ظهر گفت: در این جلسه تمدید مجدد انتخابات بررسی می‌شود. امکان تمدید انتخابات در دو دوره دو ساعته فراهم است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با حضور مردم مدیریت محله‌های شهر در دستان کسانی قرار گیرد که به تهران و سرنوشت آن تعلق خاطر دارند.

سخنگوی ستاد انتخابات شورایاری‌ها با بیان این نکته که عده‌ای این انتخابات را با دوره قبلی مقایسه می‌کنند و اعلام می‌دارند که میزان مشارکت خوب نبوده اظهار داشت: در برخی شعب شاهد صف‌های طولانی هستیم و برگزاری این انتخابات با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز