خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران مطرح کرد:

کمک موثر شورایاری‌ها در تقویت گفتمان محلی و بهره‌گیری از خرد جمعی

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۵۹۹

استاندار تهران با حضور در ستاد مرکزی برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: یکی از مسائل که در حال کمرنگ شدن بود روحیه زندگی محلی در سطح کلانشهر تهران بود که این نهاد می‌تواند به تقویت گفتمان محلی و بهره‌گیری از خرد جمعی کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با حضور در ستاد برگزاری انتخابات شورایاری‌ها از روند اجرایی این انتخابات ابراز رضایت کرد و گفت: شورایاری‌ها حلقه ارتباطی بین مردم، شهرداری و شورای شهر هستند. یکی از ضرورت‌ها در قانون شوراهای شهر تشکیل شورایاری محلات بود که پنجمین دوره انتخابات آن امروز در حال برگزاری است.

محسنی بندپی با بیان اینکه کمک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باعث شد که این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود افزود: شاهد استقبال مردم نیز در پای صندوق‌های رای خواهیم بود. در چند شعبه‌ای که بازدید داشتم شاهد علاقمندی و انگیزه مردم برای حضور در انتخابات و تشکیل شورایاری‌ها بودم.

استاندار تهران در ادامه اظهار داشت: در این دوره در استانداری بر اساس نیازهایی که شورایاران شناسایی کردند جلساتی را برگزار کردیم یکی از مسائل که در حال کمرنگ شدن بود روحیه زندگی محلی در سطح کلانشهر تهران بود که با تشکیل این نهاد می‌تواند به تقویت گفتمان محلی و بهره‌گیری از خرد جمعی کمک کند.

محسنی بندپی درباره برگزاری الکترونیکی انتخابات تصریح کرد: الکترونیکی برگزار شدن این انتخابات می‌تواند کمک موثری در سرعت بخشیدن به روند دریافت آ‌را باشد و جلوی صف‌های طولانی حضور مردم را بگیرد و امیدواریم تهران نمونه موفقی در این زمینه باشد.

وی در ادامه افزود: مسئولان با نظارت خود بر این انتخابات می‌توانند نقاط ضعف احتمالی را برطرف و به تدریج به سمت برگزاری الکترونیکی سایر انتخابات پیش بروند.

استاندار تهران در پایان با اشاره به اینکه در محله سعادت‌آباد رای خود را به صندوق انداخت افزود: به مردم نیز توسعه می‌کنم که پای صندوق‌های رای حضور یابند و رای خود را به صندوق اندازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز