خبرگزاری کار ایران

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا:

انتخابات شورایاری در امنیت کامل در حال برگزاری است/حضور پلیس در شعب اخذ رای تا زمان اعلام نتایج

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۵۴۲

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در انتخابات شورایاری‌ها هیچ مشکل امنیتی تاکنون گزارش نشده است از حضور نیروهای پلیس تا اعلام نتایج انتخابات در شعب اخذ رای خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای (جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تامین امنیت در شعب اخذ رای در انتخابات شورایاری‌ها گفت: در ۳۵۲ محله حدود ۱۷۰۰ شعبه اخذ رای وجود دارد و پلیس در تمامی شعب اخذ رای نیز حضور دارد.

وی با بیان اینکه حضور پلیس در این شعبات اخذ رای برای برقراری نظم و امنیت پررنگ خواهد بود، ادامه داد: نیروهای پلیس راهور نیز در خیابان‌ها و معابری که ممکن است با مشکل ترافیک مواجه شوند نیز حضور دارد تا مشکل ترافیکی نیز برای شهروندان ایجاد نشود.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه انتخابات از ساعت ۸ صبح در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر وضعیت کاملا عادی است و مشکل امنیتی خاصی نیز گزارش نشده است.

سرهنگ موقوفه‌ای از حضور نیروهای پلیس تا پایان زمان رای‌گیری و اعلام نتایج انتخابات در شعب اخذ رای خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز