خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

وضعیت جوی کشور در سه روز آینده/ رگبار و رعد و برق شدید در راه است

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۴۲۴

با اعلام سازمان هواشناسی، رگبار و رعد و برق شدید و ناگهانی، وقوع صاعقه و برق‌گرفتگی و سیلاب ناگهانی در مسیل‌ها و رودخانه‌ها برخی پدیده های جوی است طی سه روز آینده ( ۳ تا ۵ مرداد) در نقاط مختلف کشور رخ می‌دهد.

به گزارش ایلنا، به علت رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعد و برق شدید و وزش باد شدید موقتی به ویژه در ساعات بعداز ظهر طی سه روز آینده شاهد رگبار و رعد و برق شدید و ناگهانی در جنوب استان سیستان و بلوچستان، جنوب شرق فارس، جنوب کرمان و برخی مناطق هرمزگان خواهیم بود که موجب وقوع صاعقه و برق‌گرفتگی، سیلاب ناگهانی در مسیل‌ها و رودخانه‌ها خواهد شود و تا اواخر وقت همان روز ادامه دارد.

همچنین بعداز ظهر پنج‌شنبه سوم مرداد و بعداز ظهر جمعه چهارم مرداد شاهد وقوع رگبار و رعد و برق ناگهانی در دامنه‌های البرز در استان‌های مازندران و گلستان خواهیم بود و تا اواخر وقت همان روز ادامه دارد.

این امر نیز موجب بروز سیلاب ناگهانی در مسیل‌ها و رودخانه ها، وقوع صاعقه و برق‌گرفتگی خواهد شد.

به هموطنان توصیه می‌شود از تردد و توقف در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کرده و به منظور جلوگیری از برق‌گرفتگی از تردد در مناطق کوهستانی و مرتفع اجتناب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز