خبرگزاری کار ایران

اقدام به موقع پلیس در برخورد با دو مسافر خشن

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۳۹۸

دو مسافر خشن که به همراه یک همدست فراری شان، راننده مسافرکشی را با تهدید اسلحه مجبور به بردن آنها به تهران کرده بودند قبل از هرگونه اقدام تبهکارانه دیگری دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسن نورآبادی، رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته واحد گشتی این کلانتری برای سوختگیری به پمپ بنزینی در این محدوده مراجعه کرده بودند؛ ماموران در حال سوختگیری متوجه شدند کمی پایین تر از محل پمپ بنزین، فردی از یک خودرو به بیرون پرتاب شد و در ادامه خودروی مذکور که یک دستگاه پژو ۲۰۶ بود با سه سرنشین از محل متواری شد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران وارد عمل شدند و با سوار کردن شاکی اقدام به تعقیب و گریز پلیسی با متهمان کردند که پس از گذشت نیم ساعت بالاخره متهمان در یک کوچه بن بست گیر افتادند و با اینکه ماموران دستور ایست صادر کرده بودند دو نفر از سارقان متواری شدند و یکی از آنها با اقدام به موقع ماموران دستگیر شد.

وی افزود: با توجه به اینکه یک واحد گشتی دیگر نیز در حال اعزام به محل بود مشخصات افراد متواری به او و واحد های گشتی دیگر مستقر در این محدوده اعلام شد که با اقدام به موقع واحد گشتی اعزامی، متهمی دیگر کمی بالاتر از محدوده توقیف خودروی سرقتی دستگیر شد.

 

وی در ادامه بیان داشت: متهمان و شاکی به کلانتری دلالت داده شدند که شاکی در توضیح شکایت خود اعلام کرد: روز جاری در یکی از شهرهای همجوار تهران مشغول مسافرکشی بودم که این سه نفر به زور سوار خودروی من شدند و با استفاده از یک سلاح کمری گرم و یک قبضه سلاح سرد تهدیدم کردند که آنها را به تهران ببرم.

شاکی با بیان اینکه با توجه به عدم شناخت کافی از سوی متهمان نسبت به تهران آنها را مدتی در تهران چرخانده است بیان کرد: چون می دانستم بنزین خودرو در حال اتمام است مدتی آنها را در تهران چرخاندم و قرار شد برای سوختگیری به پمپ بنزین برویم که این متهمان با دیدن ماشین پلیس ترسیدند و مرا از خودرو به بیرون پرتاب کردند و از محل متواری شدند.

با مشخص شدن وجود سلاح در دستان متهمان، آنها تحت بازجویی های فنی و پلیسی قرار گرفتند و بیان کردند که سلاح توسط یکی از آنها بین شمشادهای خیابان در همان حوالی توقف خودرو که متواری شده بودند پنهان شده است.

در ادامه سریعا ماموران عملیات کلانتری مهرآباد به محل اعلامی اعزام و موفق به کشف دو قبضه سلاح گرم و سرد در محل شدند. بنابراین گزارش، تلاش های پلیسی برای دستگیری متهم سوم پرونده نیز جریان دارد و تا به الان مشخص شده است دو متهم دستگیر شده به اتهام حمل سلاح گرم، سابقه زندان دارند.

تحقیقات در این پرونده با نظر مقام محترم قضائی همچنان جاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز