خبرگزاری کار ایران

افتتاح اولین مرکز ساماندهی و نگهداری از کودکان بهبودیافته اعتیاد در ساری با حضور معاون اجتماعی بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۰۳۴

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در افتتاح اولین مرکز ساماندهی و نگهداری از کودکان بهبودیافته اعتیاد در ساری از کاهش تعداد فرزندان مراکز بهزیستی به ۱۲ نفر در هر مرکز خبر داد.

به گزارش ایلنا، اولین مرکز ساماندهی و نگهداری از کودکان بهبودیافته اعتیاد در ساری با حضور «حبیب‌الله مسعودی فرید» معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی مازندران و مسئولین شهرستان ساری افتتاح شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه عمده کودکانی که در مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند دارای سرپرست غیرموثر هستند و با اشاره به حمایت ویژه از کودکان مبتلا به اعتیاد، گفت: در این مرکز با گروهی از کودکان سروکار دارید که حساس‌ترین گروه کودکان بهزیستی و نیازمند اقدامات به موقع و تخصصی هستند.

وی با تاکید بر شناسایی درگاههای وجود کودکان درگیر اعتیاد در ابتدای مسیر این آسیب، تصریح کرد: با نگاه خانواده‌محور و شناسایی زوجهای مراکز درمان اعتیاد که دارای فرزند هستند می‌توانیم در کنترل و کاهش اعتیاد در کودکان موفق باشیم.

 مسعودی‌فرید با اشاره به کاهش تعداد فرزندان مراکز بهزیستی به ۱۲ نفر در هر مرکز، افزود: نیازمند نهادینه کردن و فراگیر شدن سیاست‌های حمایتی و رفاه اجتماعی کودکان در کشور هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز