خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

انفجار در کارگاه ساختمانی غرب تهران، مصدومی نداشت/ کارگران به سلامت از ساختمان خارج شدند

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۹۰۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: آتش‌سوزی یک کارگاه ساختمانی غرب تهران در پی انفجار مخزن گازوییل اطفا شد.

جلال ملکی،‌ سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ درباره جزئیات حادثه انفجار در کارگاه ساختمانی غرب تهران گفت: ساعت 11:40 ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع در حال ساخت در بزرگراه نیایش به سمت شرق،‌ بعد از جنت آباد به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع رسانی شد. 

وی افزود: بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودروی حامل کف مخصوص و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند. محل آتش‌سوزی یک مجتمع کارگاهی 6 طبقه بزرگ بود که کارگران در طبقات مختلف آن مشغول کار بودند. در طبقه منفی یک براساس اطلاعات اولیه یک مخزن گازوئیل با ظرفیت حدود 5هزار لیتر بوده که هنوز مشخص نشده آیا کل ظرفیت مخزن از گازوئیل پر بوده است یا خیر؟

ملکی در ادامه اظهار داشت: آتش به مصالح ساختمانی اطراف و طبقات بالایی نیز سرایت کرد و بخش‌هایی از طبقه مثبت دو و منفی دو دچار آتش‌سوزی شدند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه دود زیادی در اثر این آتش‌سوزی به آسمان متصاعد شد، افزود: بسیاری از شهروندان این دود را از نقاط مختلف دیدند. آتش در حال حاضر اطفا شده است و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری  و خنک کردن تانکر گازوئیل در محل هستند. ایمن‌سازی لازم برای خانه‌های مسکونی اطراف نیز انجام شد. 

وی افزود: تا این لحظه هیچ مورد مصدومیتی گزارش نشده است. چند نفر از کارگران که در ساختمان بودند خارج شدند. چند نفر از کارگران نیز بر روی پشت بام بودند که با هدایت آتش‌نشانان روی پشت بام ماندند و پس از آرام تر شدند، وضعیت از ساختمان خارج شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز