خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس پایتخت خبر داد:

مراجعه روزانه ۱۵ هزار نفر به کلانتری‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۸۹۵

رییس پلیس پایتخت از مراجعه روزانه ۲ هزار نفر به پلیس فتا و ۱۵هزار نفر به کلانتری‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در مراسم افتتاح استودیوی رادیویی و تلویزیونی پلیس پایتخت با بیان اینکه این استودیو با این باور راه‌اندازی شد که بتوانیم قدرت آموزشی خود را بالا ببریم گفت: اقدامات آموزشی پلیس بر اقدامات قهرآمیز ارجحیت دارد.

وی ادامه داد: این استودیو می‌تواند الگویی برای پلیس دیگر استان‌ها باشد و امیدواریم بتوانیم گام‌های بلندی برای خدمت به مردم برداریم.

سردار رحیمی گفت: دومین هدف ما در راه‌اندازی این استودیو، ارتقای احساس امنیت در جامعه است همچنان‌که در یک ماهه گذشته سه درصد کاهش وقوع جرایم در تهران داشتیم و بر اساس شاخص‌ها از بالاترین ضریب امنیتی در سطح کشور برخورداریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه سومین هدف، ارتقای انضباط اجتماعی است خاطرنشان کرد: قرارگاه ایجاد نظم و انضباط در شهر تهران توسط پلیس و شهرداری راه‌اندازی شده است و امروز طول خیابان‌های ولی‌عصر انقلاب پیروزی و تقی‌آباد پاکسازی شد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه چهارمین هدف ما ارتباط با مردم است، عنوان کرد: روزانه دو هزار نفر به پلیس فتا و ۱۵ هزار نفر به کلانتری‌ها مراجعه می‌کنند که با حضور پلیس‌های تخصصی در این استودیو آموزش‌های لازم به مردم ارائه خواهد شد، تا جرایم کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز