خبرگزاری کار ایران

ترافیک نیمه‌سنگین در جاده چالوس/اعلام محورهای مسدود مواصلاتی

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۷۴۶

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس و همچنین آزادراه قزوین_کرج_تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت:  ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده بیلقان سنگین است همچنین تردد در محورهای هراز،فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت(رفت وبرگشت) روان و فاقد هر گونه مداخلات جوی گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در سایر محورهای مواصلاتی ادامه داد: ترافیک در آزادراه تهران-کرج-قزوین محدوده های پل فردیس و حصارک و در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده های ساسانی و پل فردیس نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به محورهای مسدود شریانی گفت: محورهای قدیم پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان مسدود هستند همچنین در کمربندی دهلران مسدود و تردد از داخل شهر دهلران محدود تردد با تغییر مسیر جزیی گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی درباره محورهای مسدود غیرشریانی خاطرنشان کرد: محورهای شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، شهداد – اندوهجرد و خیرآباد-ایرانشهر، مهرستان-ایرانشهر بعلت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز