خبرگزاری کار ایران

توسط سرپرست دفتر برنامه و بودجه؛

نحوه تعیین بودجه واحدهای دانشگاه آزاد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۷۴۳

سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد گفت: براساس رویکرد جدید دانشگاه، واحدها ابتدا برنامه های خود را ارائه کرده و سپس متناسب با آن، بودجه واحدها پیش بینی و تصویب خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسین جوادی سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات بررسی برنامه و بودجه واحدهای دانشگاهی گفت: این جلسات از تاریخ ۲۶ تیرماه آغاز و تا دهم مرداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بودجه سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت برنامه‌ها و بودجه تنظیم خواهد شد، گفت: رویکرد جدید دانشگاه به این صورت است که واحدها ابتدا برنامه‌های خود را ارائه کرده و سپس متناسب با آن برنامه‌ها، بودجه واحدها پیش بینی و تصویب خواهد شد.

جوادی با بیان اینکه نگاه دانشگاه در پیش بینی بودجه به آینده است، اظهار داشت: در تدوین و بررسی بودجه انضباط مالی، شفافیت مالی، ضوابط و مقررات دانشگاه به درستی تنظیم خواهد شد تا یک برنامه عمل گرا برای یک سال پیشرو در اختیار واحدهای دانشگاه قرار بگیرد.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری جلسات بررسی بودجه سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این جلسات ابتدا با معاونان و مدیران کل سازمان مرکزی برگزار شده و پس از بررسی و تصویب برنامه‌های واحدها، جلسه‌ای با ریاست دانشگاه برگزار می‌شود و بودجه واحدها بررسی خواهد شد. پس از بررسی بودجه استان‌های دانشگاه، بودجه به هیأت امنای استانی ارسال و پس از تجمیع استانی، به هیأت امنای مرکزی ارسال می‌شود تا به تصویب نهایی برسد.

سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: تاکنون جلسات بررسی بودجه استان‌های مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، لرستان، بوشهر و البرز برگزار شده است. جلسات بررسی بودجه تا ۱۰ مردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز