خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۴۰ میلیون دلار شیشه در تصادف ون قاچاقچیان با خودروی پلیس

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۴۴۵

راننده یک خودروی حامل مواد مخدر پس از آنکه در مقابل مقر پلیس در شهر سیدنی استرالیا با یک خودروی پلیس تصادف کرد، بازداشت شد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، راننده ۲۸ ساله یک دستگاه خودروی بارکش که مظنون به توزیع مواد مخدر است روز دوشنبه پس از برخورد خودرویش با خودروی پلیس متواری شد.

پلیس سیدنی او را یک ساعت بعد در منطقه ایستوود در حومه شمالی سیدنی دستگیر کرد.

پلیس پس از جستجوی خودروی او ۲۷۳ کیلوگرم ماده مخدر متامفتامین (شیشه) در خودروی او یافت. ارزش مواد مخدر کشف شده در خودروی بارکش این راننده ۲۰۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۱۴۰ میلیون دلار آمریکا است.

بنا به اعلام پلیس استرالیا در جریان تصادف خودروی بارکش این فرد مظنون به توزیع مواد مخدر با خودروی پلیس به کسی آسیبی نرسیده است. این در حالی است که به خودروی پلیس آسیب «قابل توجهی» وارد شده است.

ماده مخدر متامفتامین که در استرالیا با عنوان «یخ» (Ice) شناخته می شود رایج ترین ماده مخدر در این کشور است.

این در حالی است که بهای متامفتامین یا همان شیشه در استرالیا از بسیاری از کشورهای جهان بالاتر است. امری که سبب شده است گروه های تبهکار و قاچاقچی استرالیا به توزیع این ماده مخدر روی بیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز