خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

مشکل تهویه ایستگاه مترو تئاتر شهر تا ۱۰ روز آینده برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۲۴۹

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: بهبود سیستم ایستگاه مترو تئاتر شهر در خط سه، در حال انجام است و تا ۱۰ روز آینده سیستم تهویه این ایستگاه بهبود خواهد یافت.

فرنوش نوبخت (مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره نامناسب بودن سیستم تهویه ایستگاه مترو تئاتر شهر، گفت: نواقص سیستم تهویه مترو خط ۳ از قبل بوده است. ما یک شرکت بهره‌برداری هستیم و هر تجهیزاتی که ساخته و در اختیارمان گذاشته شود را استفاده می‌‌کنیم، اما بهبود سیستم ایستگاه مترو تئاتر شهر در خط سه، در حال انجام است و تا ۱۰ روز آینده سیستم تهویه این ایستگاه بهبود خواهد یافت. سیستم تهویه این ایستگاه ناقص است و رفع خرابی‌های آن در حال تکمیل است.

وی در ادامه درباره سیستم تهویه سایر خطوط متروی تهران افزود: خط ۷ از  یک سیستم جدید تهویه برخوردار است، در خطوط ۱ و ۲ هیچ مشکلی وجود ندارد، در خط ۴ تمامی ایستگاه‌ها تهویه هوا دارند. سیستم تهویه خط ۳ نواقصی دارد که رفع برخی از آنها به زودی محقق خواهد شد و برخی از نواقص که به قدیمی بودن تجهیزات مربوط است، رفع آن زمانبر خواهد بود. خط ۵ از سیستم تهویه برخوردار نیست.

نوبخت با بیان اینکه روزانه دوبار سطح سرویس‌دهی به مسافران بررسی می‌شود، تصریح کرد: روزانه ۲۰۸۶ اعزام از ایستگاه‌های مترو انجام می‌شود و ۱۸۰۰ هزار نفر از مترو استفاده می‌کنند، در نتیجه نیازمند یک سیستم منسجم در اداره مترو هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درباره طولانی بوده ورود قطار به ایستگاه‌های خط ۳ نیز گفت: اکنون در این خط سرفاصله حرکت قطارها ۸ دقیقه است که در حدود ۲۰ ماه پیش این ساعت ۱۸ دقیقه بوده است. این خط از پایانه برخوردار نیست تا بتوانیم قطارهای بیشتری را در این خط تامین کنیم و با راه افتادن پایانه امکان کاهش این سرفاصله فراهم خواهد شد.

نوبخت درباره کمبود قطار در ایستگاه های مترو، به ویژه خط ۳ نیز گفت: کمبود قطار یک مساله کاملا بنیادی است و کمبود واگن داریم، اما مشکل تامین قطعات یدکی و نواقص عمرانی که از گذشته بوده است نیز بر مشکلات این خط افزوده است که با تلاش همکاران در حال رفع نواقص هسیتم تا سطح سرویس ها بهبود یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز