خبرگزاری کار ایران

جمع‌آوری ۱۷۰ معتاد از مناطق حاشیه‌ای شمال شرق پایتخت

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۴۶۹

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از اجرای طرح جمع‌آوری فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر از مناطقی حاشیه‌ای شمال شرق پایتخت خبر داد و گفت: در این طرح ۱۷۰ معتاد جمع آوری شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در حاشیه طرح جمع‌آوری فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر از مناطقی حاشیه‌ای شمال شرق پایتخت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات پاکسازی پاتوق های واقع شده در جاده قدیم جاجرود در ۲ مسیر رفت و برگشت توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با استفاده از تیم های پلیس های تخصصی مانند پلیس پیشگیری، مبارزه با موادمخدر، یگان های امداد از شامگاه شب گذشته آغاز شده است.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه این عملیات تا حدود ساعت ۲ بامداد امروز به طول انجامید، گفت: در این عملیات منجسم و دقیق، ۱۵ سوداگر مرگ و فروشندگان اصلی موادمخدر در محورهای حاشیه اتوبان جاجرود بازداشت شدند.

وی تصریح کرد: حدود ۱۰۰ معتاد رسمی و تفننی و حدود ۷۰ معتاد متجاهر در محورهای مذکور جمع آوری شده و کار غربالگری و ساماندهی این افراد در حال انجام است.

حسنوند با اشاره به پاکسازی محورهای منتهی به غرب و شرق جاده جاجرود از خرده‌فروشان مواد و معتادان متجاهر، خاطر نشان کرد: این طرح ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز