خبرگزاری کار ایران

حریق در یک مجتمع تجاری در خیابان لاله‌زار

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۰۳۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در یک مجتمع تجاری در خیابان لاله‌زار خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۵ عصر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان لاله‌زار کوچه مصباح کریمی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه با امکانات کامل از جمله خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک مجتمع تجاری ۵ طبقه بود که دارای ۴ طبقه زیرزمین بود. حریق در طبقه چهارم پارکینگ این مجتمع تجاری اتفاق افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه دود به طبقات بالایی نیز سرایت کرده بود، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده به طبقات منهای ۴ نفوذ کرده و مشاهده می‌کنند در یک انباری به وسعت ۴۰ متر که ادوات برقی نیز در آن نگهداری می‌شد حریق اتفاق افتاده است.

ملکی با بیان اینکه این انبار به طور کامل شعله‌ور بود، تصریح کرد: این انبار توسط توری و فنس و به صورت کاملا ابتدایی تهیه شده بود و جزو انباری‌های تعبیه شده از ابتدای ساخت ساختمان نبود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و از گسترش آتش جلوگیری کردند. در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم. آتش‌نشانان کسبه را از محل حادثه خارج کردند که البته برخی از کسبه با این کار مخالفت می‌کردند. در حال حاضر عملیات تحت کنترل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز