خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزهای کشور را با اشرافیت کامل مدیریت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۷۰۵

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیراقدامات خوبی در مرزها انجام گرفته و با اشرافیت کامل، مناطق مرزی را مدیریت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از سواحل شهرستان بابلسر اظهار کرد:  مرزبانان استان مازندران در ساماندهی شناورها و انجام ماموریت های خود در حوزه مرزبانی موفق عمل کرده اند.

وی  افزود: مردم مازندران مردمی انقلابی و ولایی هستند و به واسطه خصوصیات خوب مهمان نوازی، پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط مختلف کشور هستند و این مهم فرصتی ایجاد کرده تا کسانی که مایلند از طبیعت بکر استفاده کنند، به این منطقه بیایند.

این مقام ارشد مرزبانی با تاکید بر اینکه مسئولان زیر ساخت مناسب گردشگری را برای ایجاد درآمد پایدار به وجود آورند، ادامه داد: خوشبختانه با مدیریت خوب نیروی انتظامی شاهد امنیت مسافران و گردشگران در این منطقه هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا،  با بیان اینکه رعایت شئونات اسلامی و مقررات  زمینه امنیت بیشتر را برای شهروندان و مسافران فراهم می کند،افزود:خوشبختانه در سال های اخیر اقدامات خوبی در مرزها انجام گرفته و با اشرافیت کامل  مناطق مرزی را مدیریت می کنیم.

به گزارش سایت پلیس، سردار رضایی ادامه داد:  در آن مناطقی که نقصان ابنیه های زیربنایی وجود دارد، نیازمند  برنامه ریزی و تمرکز دقیق تری هستیم  البته طرح های جامع ای به ویژه برای مرزهای  شرق کشور در دست اجرا داریم که در آینده ای نزدیک شاهد تحولات مثبتی  در این حوزه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز