خبرگزاری کار ایران

مراجعه بیش از ۴۵۰۰ زائر به مراکز درمانی هلال احمر در مدینه

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۲۷۵

رئیس ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مدینه منوره از مراجعه بیش از ۴۵۰۰ زائر به مراکز درمانی هلال احمر مستقر در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الله روستا در نشست اعضای ستادی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در مدینه منوره با رئیس سازمان حج و زیارت با بیان این مطلب گفت: درمانگاه هلال احمر مستقر در هتل راما در شهر مدینه به عنوان درمانگاه اصلی مجموعه با ۱۷ نفر کادر درمانی و خدماتی به ارائه خدمات ۲۴ ساعته به زائرین می‌پردازند.

رئیس ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مدینه منوره با اشاره به اینکه علاوه بر این درمانگاه، دو درمانگاه و یک مطب نیز در مدینه وظیفه ارائه خدمات درمانی به زائران ایرانی را عهده‌دار هستند افزود: تا امروز پنجشنبه ۲۷ تیر ماه ۹۸ بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از زائرین با مراجعه به درمانگاه های مذکور از خدمات جمعیت هلال احمر بهره مند شده اند.

 روستا با اشاره به اینکه بیماران و زائرانی که نیاز به بهره مندی از خدمات تخصصی پزشکی داشته به بیمارستان‌های سعودی منتقل می‌شوند خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۶ بیمار به این بیمارستانها منتقل شده که پس از انجام امور درمانی ترخیص شده‌اند.

 وی افزود برای سهولت در این موضوع سه دستگاه آمبولانس از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در نظر گرفته شده و تاکنون تعامل بیمارستان‌های سعودی برای پذیرش بیماران و زائرین ایرانی مطلوب بوده است.

 رئیس ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مدینه منوره در ادامه به انجام فعالیت‌های پزشکی و درمانی بدون نسخه فیزیکی اشاره و تصریح کرد: پرونده های الکترونیکی سلامت زائرین که در ایران تعبیه شده بود کمک شایانی در این زمینه می کند و این روش پویش و پایش اطلاعات پزشکی برای مطالعات، پژوهش ها و تحقیقات پس از این سفر معنوی بسیار کارآمد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز