خبرگزاری کار ایران

آمادگی پلیس برای همکاری با سازمان محیط‌زیست

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۸۲۴

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: نیروی انتظامی در تمامی ماموریت های سازمان محیط زیست که نیاز به حضور پلیس باشد، همکاری لازم را خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، سردار محمد شرفی در مراسم روز ملی محیط بان که در شهر میبد استان یزد با حضور شماری از محیط بانان کشوری برگزار شد خاطرنشان کرد: آب و خاک، نعمت هستند اما اگر درست از آن استفاده نشود همین نعمت عامل تهدید خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه محیط بانان کشور با کمترین امکانات بیشترین فعالیت را دارند گفت: از همه کسانی که رسانه دارند یا قلم و دوربین در دست دارند تقاضا داریم حوزه محیط زیست را به صورت ویژه مدنظر داشته باشند.

وی ضمن اظهار رضایت از تعامل پلیس و سازمان محیط زیست کشور اظهار داشت: شما محیط بانان با افرادی که هوا و خاک کشور را به ناحق از بین می برند مبارزه می کنید؛ پس قطعا بدانید که ناجا در تمامی ماموریت هایی که نیاز به حضور پلیس باشد همکاری لازم را خواهد داشت.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: فرسایش خاک، یکی دیگر از مشکلاتی است که با آن روبه رو هستیم و باید برای آن فکری کرد و هر زخمی که بر طبیعت یا خاک و آب وارد می‌شود همچون زخمی است که بر بدن محیط بان می‌خورد.

سردار شرفی آلودگی هوا را از دیگر مشکلات پیش رو اعلام کرد و گفت: آلودگی بی رویه هوا به وفور در حال انجام است و اگر طرح آمایش سرزمینی در کشور اجرا نشود دچار مشکلات شدیدی خواهیم شد.

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدای محیط بان و محیط بانان نمونه کشور قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز