خبرگزاری کار ایران

بهبود تهویه ایستگاه مترو محمدیه

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۷۸۰

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) از نصب و راه اندازی نسل جدید سامانه ایرواشر(مه پاش) در ایستگاه محمدیه خط 7 مترو خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی امام با اشاره به اینکه این سامانه بخشی از سیستم تهویه هوای ایستگاه متروی محمدیه به شمار می آید، گفت: این ایستگاه در بخش سیویل(ساختمانی) و تجهیزات بیش از۹۹ درصد پیشرفت دارد. با نصب و راه اندازی این سامانه ؛ هوای تازه پس از کاهش دما و افزایش رطوبت، برای رفاه حال مسافرین در ایستگاه دمیده می شود.

وی ادامه داد: این سامانه نسبت به نوع سنتی آن بیش از ۷۰ درصد ، مصرف آب و هزینه های بهره برداری را کاهش می دهد.

امام با اشاره به اینکه توسعه هدفمند خطوط مترو کلید رهایی تهران از مشکلات ترافیکی است، بیان داشت: تکمیل و راه‌اندازی ایستگاه محمدیه تاثیر به سزایی در تسهیل و دسترسی شهروندان منطقه ۱۲ تهران به خطوط مترو دارد.

وی با تاکید بر اینکه نازک‌کاری و حمل و نصب ۸ پله‌برقی این ایستگاه در مراحل پایانی است، بیان داشت: عملیات نصب تجهیزات سیگنالینگ (سیستم کنترل اتوماتیک قطار)، سیستم تهویه و مخابرات و همچنین سیستم‌های اطفای حریق آبی و هواسازهای ایستگاه نیز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه خطوط پر مسافر پایتخت از جمله خطوط ۶ و ۷ در اولویت کاری ما در سال ۹۸ قراردارد، گفت: ایستگاه محمدیه و ایستگاه بسیج از خط ۷ متروی تهران در آستانه افتتاح قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، خط ۷ مترو تهران به‌طول ۲۷ کیلومتر و ۲۲ ایستگاه از ورزشگاه جهان پهلوان تختی در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعیتی مانند بزرگراه شهید آیت‌الله محلاتی، خیابان مولوی، خیابان هلال احمر، خیابان قزوین، بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان آزادی، میدان توحید، برج و بیمارستان میلاد و میدان صنعت، به میدان بوستان در سعادت آباد ختم می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز