خبرگزاری کار ایران

کشف 3 میلیون قلم داروی قاچاق

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۶۹۷

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 3 میلیون قلم داروی قاچاق به ارزشی بالغ بر 10 میلیارد ریال در ساری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی" درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور مقابله با قاچاق و جلوگیری از عرضه کالاهای غیرمجاز سلامت محور، ماموران انتظامی شهرستان ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی دارو در این شهرستان با خبر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی چندین انبار و محل نگهداری دارو و کالاهای غیرمجاز توسط متهم شدند.

سرهنگ مفخمی شهرستانی، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و همکاری نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساری در بازدید از انبارهای متعلق به متهم در مجموع بیش از 3 میلیون قلم انواع داروهای فاسد تاریخ گذشته، قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی کشف کردند.

مفخمی، ارزش داروهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 10 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: داروها و سایر کالاهای خارجی که خارج از مقررات قانونی به داخل کشور قاچاق می شوند، معمولا از سلامت کافی برخوردار نبوده و قطعا تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه را در پی خواهند داشت.

به گزارش سایت پلیس،‌ وی در خاتمه به افرادی که با سلامت جامعه در ارتباط هستند، توصیه کرد: ضمن خودداری از مصرف و عرضه کالاهای خارجی خصوصا کالاهای سلامت محور در صورت شناسایی سودجویان و قاچاقچیان کالا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا سایر مراجع انتظامی و قضائی اعلام دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز