خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

وزیر علوم موفقیت کاروان ورزشی دانشجویان در بازی‌های یونیورسیاد را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۶۳۱

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در پیامی، موفقیت کاروان ورزشی دانشجویان در سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در متن این پیام آمده است:

 

دانشجویانِ ورزشکار و قهرمان ایران

اعضای محترم کاروان ورزشی دانشجویان ایران

درخشش چشمگیر و تحسین‌برانگیز شما دختران و پسران دانشجو در مسابقات سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹ در ناپل ایتالیا و کسب ۱۷ مدال ارزشمند طلا، نقره و برنز موجب تقویت امید و نشاط در جامعه دانشگاهی و افتخار همه دوستداران ایران اسلامی شد.

نتایج درخشان و کم‌سابقه دانشجویان ایرانی و کسب رتبه و جایگاه نهم مسابقات دانشجویان در میان کشورهای شرکت‌کننده، نشان‌دهنده برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت علمی در عرصه تربیت بدنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و همچنین بیانگر تلاش، پشتکار و توانایی‌ها و شایستگی‌های شما دانشجویان عزیز به نمایندگی از همه دانشجویان ایران سرافراز است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ علمی و دانشگاهی ایران، این موفقیت بزرگ را به شما عزیزان، جامعه دانشجویی کشور، خانواده‌های محترمتان و عموم مردم قدرشناس تبریک و شادباش می‌گویم و از تمامی دانشجویان، کادر فنی، مربیان و تمام کسانی که در آماده‌سازی و افتخارآفرینی دانشجویی کشورمان در این رویداد مهم سهیم بوده‌اند، قدردانی می‌نمایم.

امید است این پیروزهای ارزشمند، مقدمه‌ای باشد تا جوانان شایسته ایرانی بیش‌ازپیش در عرصه‌های مختلف علمی و ورزشی در سطح جهانی بدرخشند و شایستگی‌های خود را به همگان نشان دهند؛ ان‌شاءالله.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز