خبرگزاری کار ایران

توضیحاتی درباره یک خبر

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۴۵۳

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران درباره گفت‌وگوی منتشره در خبرگزاری کار ایران (ایلنا) با عنوان «تداوم تراکم‌فروشی متخلفانه در برخی مناطق شهرداری/ صدور غیرقانونی پروانه ساخت‌وساز برای ۷ هزار هکتار از اراضی تهران در دوره مدیریت قبلی» توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) در تاریخ  ۹۸/۴/۲۲ گفت‌وگویی با محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با عنوان «تداوم تراکم‌فروشی متخلفانه در برخی مناطق شهرداری/ صدور غیرقانونی پروانه ساخت‌وساز برای ۷ هزار هکتار از اراضی تهران در دوره مدیریت قبلی» منتشر کرد. گرچه این مطلب قبل از انتشار به تایید ایشان و مشاور رسانه‌ای‌شان رسید‌ه بود، اما پس از انتشار آن اعلام کردند، رقم اعلامی مربوط به اراضی که به صورت غیرقانونی برای آنها پروانه ساخت‌وساز صادر شده، اشتباه است و خواستار اصلاح آن بخش شدند.

متن ارسالی رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران به شرح زیر است:

پیرو انتشار مصاحبه‌ای با اینجانب تحت عنوان " صدور غیر قانونی پروانه ساخت و ساز برای ۷ هزار هکتار از اراضی تهران در دوره مدیریت قبلی" در تاریخ ۲۲ تیرماه ۹۸ در آن رسانه، لازم به ذکر است، در بخشی از این مصاحبه به اشتباه آمده است: "در دوره مدیریت شهری گذشته برای ۷ هزار هکتار از اراضی تهران بصورت غیرقانونی پروانه ساخت‌وساز صادر شده است، لذا درخواست می‌شود، نسبت به اصلاح متن خبر به شرح زیر اقدام نمایید:

پهنه S۳۲۱ و S۳۲۲ در حدود ۷ هزار هکتار از زمین های طرح تفصیلی را تشکیل می دهند که تعیین تکلیف نشده بودند لذا اکنون در حال بررسی در کمیسیون ماده ۵ به منظور تعیین تکلیف است. متاسفانه عدم تعیین تکلیف این اراضی در دوره مدیریت قبلی موجب شد برای بخشی از این اراضی پروانه ساخت و ساز خارج از قاعده طرح تفصیلی صادر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز