خبرگزاری کار ایران

خدمت‌رسانی اورژانس پیش بیمارستانی در قالب 441 ماموریت در هفته اخیر

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۸۶۱

رییس اورژانس کشور گفت: تعداد کل مصدومین در یک هفته گذشته، 1667 نفر برآورد شده است که 1188 نفر طی حوادث ترافیکی ویژه و 479 نفر در حوادث غیرترافیکی، آسیب دیده اند.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند درخصوص عملکرد اورژانس در یک هفته گذشته، در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی، اظهار کرد: طی یک هفته گذشته، از تاریخ 15 تا 21 تیرماه، در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی، 441 ماموریت در سطح کشور انجام شده که 258 مورد آن به حوادث غیر ترافیکی و 183 مورد به حوادث ترافیکی ویژه، اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمت رسانی به مصدومین ترافیکی در بخش اورژانس پیش بیمارستانی، استان های خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان، بیشترین آمار ماموریت ها را به خود اختصاص داده اند، افزود: تعداد کل مصدومین طی یک هفته گذشته، 1667 نفر برآورد شده است که 1188 نفر طی حوادث ترافیکی ویژه  و 479 نفر در حوادث غیر ترافیکی، آسیب دیده اند.

کولیوند بیان کرد: 90 درصد از مصدومین حوادث ترافیکی ثبت شده که شامل 1068 نفر است، طی یک هفته گذشته، به مراکز درمانی اعزام شده اند و مابقی، در محل درمان شده اند. همچنین، بیشترین مصدومین حوادث ترافیکی ویژه به استان های خراسان رضوی با 130 مصدوم، مازندران با 128 مصدوم و قزوین با 101 مصدوم، اختصاص دارد.  

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه بیشترین مصدومین حوادث غیر ترافیکی در حوادثی مانند زمین لرزه با 174 مصدوم، نزاع و درگیری با 125 مصدوم و انواع مسمومیت ها با 83 مصدوم، طی یک هفته گذشته آسیب دیده اند، تصریح کرد: در این بازه زمانی، 169 نفر در حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی فوت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز