خبرگزاری کار ایران

در دهمین جلسه کمیته تبلیغات مطرح شد؛

برگزاری دوره‌های تربیت و آموزش خبرنگاران ویژه سیل

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۰۲۹

دهمین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و واحدهای عضو کمیته برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در دهمین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی قرارگاه که با حضور نمایندگان ۵ بخش صداوسیما، وزارت‌اطلاعات، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت ارشاد، شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه، سازمان مدیریت بحران، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، هلال‌احمر، وزارت‌بهداشت، وزارت راه و شهرسازی و نماینده کمیته بازسازی و نوسازی برگزار شد، اعضای کمیته به ارائه گزارش از روند جریان بازسازی، ارائه آخرین اخبار و اطلاعات و اقدامات صورت گرفته و مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده پرداختند.

در این جلسه نماینده وزارت کشاورزی و بنیاد مسکن و وزارت راه‌وشهرسازی هر کدام به ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در بخش‌های مربوطه و نماینده کمیته بازسازی و نوسازی نیز به ارائه گزارش‌های مربوط پرونده‌های بیمه و پرداخت‌ها درباره مناطق سیل‌زده پرداختند.

رمضانی نماینده جمعیت هلال احمر در این جلسه درباره جشنواره مداد قرمز که بخش ویژه رسانه آن مربوط به سیل است، اشاره کرد و افزود: در نظر است اختتامیه آن روز ۱۷ مرداد ماه (مصادف با روز خبرنگار) برگزار شود. همچنین رمضانی گزارشی درباره توزیع ده هزار پک لوازم خانگی بین سیل‌زدگان را ارائه کرد.

نماینده وزارت امور خارجه نیز در این جلسه به نمایشگاه عکس با موضوع سیل اشاره کرد و گفت: از ۱۵ عکس برگزیده از عکاسان از مناطق سیل‌زده همراه تعدادی عکس از عکاسان بزرگ کشور در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.

اعضای کمیته تبلیغات و بازسازی در دهمین جلسه این کمیته بر توجه بیشتر فضای مجازی به مقوله سیل با توجه به تاثیر بیشتر این حوزه بر افکار عمومی تاکید کردند و درباره تقدیر در رسانه‌ها و خبرنگاران برتر در عرصه سیل بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

شجاعی کیاسری دبیر کمیته، افزود: مقرر شد قرارگاه طی مکاتبه‌ای با شورای‌عالی انقلاب فرهنگی پیشنهادی در دوره‌های آموزشی متوسطه و عالی در سرفصل دروس مرتبط با رشته‌های خبرنگاری و روزنامه‌نگاری و مدیریت‌رسانه با همکاری سازمان بحران تجربه‌های عملی و علمی به‌عنوان واحدهای درسی مراکز آموزشی تخصصی گنجانده شود.

همچنین دوره‌های آموزشی با همکاری سازمان مقابله با بحران و جمعیت هلال‌احمر و وزارت ارشاد برای تربیت و آموزش خبرنگاران ویژه سیل که از اهمیت به سزایی برخوردار است، برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز