خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر تهران:

تذکرهای تکراری در شأن شورا نیست

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۲۲۶

عضو شورای شهر تهران درباره بی‌توجهی شهرداری به مصوبه شورا مبنی بر ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب تذکر داد که تکراری بودن آن با واکنش رییس شورای شهر روبرو شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا نژاد بهرام در تذکر پیش از دستور خود در یکصد و پنحاه و چهارمین جلسه شورا درباره ممنوعیت برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در سایت نمایشگاهی سئول تذکر داد و گفت: براساس تقویم نمایشگاهی، قرار است نمایشگاه پرمخاطب الکامپ در نمایشگاه سئول برگزار شود که این اتفاق برخلاف مصوبه شورای شهر است.

عض شورای شهر با انتقاد از شهرداری در بی توجهی به مصوبه شورای شهر گفت: براساس قانون، شهرداری موظف به اجرای مصوبه شورای شهر است و اگر نمی‌تواند از برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب جلوگیری کند می‌بایست در قالب گزارشی ضمن تشریح دلایل عدم موفقیت، پیشنهادات خود را مطرح کنند.

اما این تذکر نژدبهرام با تذکر محسن هاشمی، رئیس شورای شهر روبرو شد. هاشمی در واکنش به این تذکر با اشاره به تکراری شدن برخی تذکرها گفت: این تذکرهای تکراری در شأن شورا نیست. تذکر درباره ممنوعیت برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در نمایشگاه بین المللی برای چندمین بار است که تکرار می شود. اگر اعضا احساس می‌کنند که شهرداری به این موضوع بی توجه است بهتر است جلسات جدی‌تر داشته باشند.

وی تصریح کرد: مسیر تذکر مشخص است و می‌توانند در این مورد از مسئول مربوطه سوال کنند اما خود اعضا مدام تذکر می‌دهند و می‌بینیم که اتفاقی هم نمی‌افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز