خبرگزاری کار ایران

فراهانی تاکید کرد:

لزوم توجه به ایمنی بوستان‌ها و پارک‌های محلی

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۲۲۱

عضو شورای شهر تهران درباره لزوم توجه به ایمنی بوستان‌ها، پارک‌های محلی و فراهم آوردن زمینه حضور امن و ایمن خانواده‌ها تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در این روزهای گرم تابستانی تنها دلخوشی کم‌هزینه اکثر شهروندان تهرانی، حضور در بوستان‌ها و پارک‌های محلی است، اظهار داشت: اما عدم توجه به ایمنی تجهیزات و فضای امن بوستان ها  می تواند این شادی را به کام خانواده ها تلخ کند.

فراهانی با بیان اینکه در سال های گذشته شاهد حوادث دلخراشی در پارک ها بوده ایم، تصریح کرد: حادثه هایی که علتش را می توان در کوتاهی و کم‌کاری، ضعف نظارت و کنترل عملکرد پیمانکاران توسط واحدهای اجرایی شهرداری مناطق و نواحی دانست.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس  و با عنایت به اهمیت فراهم کردن فضایی امن و ایمن برای حضور شهروندان تهرانی در بوستانها و پارک های محلی درباره «لزوم توجه به ایمنی بوستانها، پارک های محلی و فراهم آوردن زمینه حضور امن و ایمن خانواده ها » به شهرداری تهران تذکر می دهم.

فراهانی با بیان  لزوم ایجاد تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز حوادث و سوانح ناشی از عدم ایمنی تجهیزات و فضاهای موجود در بوستانها و پارکها از طریق تشدید نظارت بر عملکرد پیمانکاران افزود:امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام  دکتر حناچی، شهردار محترم تهران شاهد حضور و بهره مندی شهروندان تهرانی از بوستانها،پارکها و سایر اماکن تفرجگاهی شهر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز