خبرگزاری کار ایران

اصلاح آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها بزودی در دولت

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۸۵۷

معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد: موضوع اصلاح آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها و آیین‌نامه اجرایی قانون شوراها بزودی در هیات وزیران مطرح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ سعید رضا جندقیان معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در همایش نکوداشت روز دهیاریها گفت: طی دو دهه نظام برآمده از مردم به نام دهیاری ها در روستاها در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: وظیفه دولت به طور خاص ایجاد اشتغال نیست بلکه وظیفه دولت صدور مجوزهای لازم، هماهنگی بین دستگاه‌ها، ارایه تسهیلات، حضور بخش خصوصی در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و حضور مردم در سرنوشت خودشان در عرصه روستایی است.

 معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداریها و دهیاری‌ها خاطرنشان کرد: ۶۵۰ طرح درآمدزا و اشتغالزای دهیاریها برای اعطای تسهیلات به بانک معرفی شدند. همچنین لایحه دهیاریها به تازگی در کمیسیون کلانشهرهای دولت تایید و بزودی در جلسه هیات وزیران مطرح می‌شود.

جندقیان تاکید کرد: اصلاح آیین نامه استخدامی دهیاریها و آیین نامه اجرایی قانون شوراها به تازگی در کمیسیون اجتماعی دولت تایید و بزودی در جلسه هیات وزیران مطرح میشود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان فعالیت شوراهای پنجم روستا، ۷۲.۵ درصد دهیاران دوره چهارم در سمت خود ابقا شدند و حدود ۵ درصد در روستای دیگری در سمت دهیاری مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز