خبرگزاری کار ایران

جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۷۵۸

جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی با حضور رییس سازمان اورژانس کشور و سرکنسولگر ایران در عراق برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی به ریاست کولیوند رییس اورژانس کشور و با حضور میرمسعود حسینیان، سرکنسولگر ایران در کشور عراق، دکتر اسدی لاری، مدیر کل امور بین الملل وزارت بهداشت و نمایندگان مرکز مدیریت بیماری ها، مرکز سلامت محیط و کار در سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

گفتنی است، این جلسه با هدف برنامه ریزی اقدامات بهداشت و درمان در کشور عراق و مروری بر مفاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت بهداشت ایران و عراق برگزار شد. در این جلسه درخصوص اعزام نیروهای متخصص بهداشت و درمان، دارو و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، تجهیزات بهداشت محیط و لجستیک بهداشت و درمان به کشور عراق و استقرار درمانگاه های هلال احمر در مسیرهای بین شهری کشور عراق برنامه ریزی مقدماتی انجام گرفت.

همچنین مقرر شد به منظور پایش و مدیریت بیماری ها از کشورهای همسایه، ظرف یک هفته آینده، پروتکل مشترک معاونت بهداشتی و درمان تدوین شده و به منظور برنامه ریزی اجرایی در اختیار امور بین الملل وزارت بهداشت قرار گیرد.

گفتنی است اجرای این پروتکل، گامی بزرگ در پیشگیری از شیوع بیماری ها در کشور ایران در مراسم اربعین و بعد از مراسم را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز