خبرگزاری کار ایران

دستگیری فروشنده و خریدار نوزاد در تهران

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۲۱۷

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از دستگیری خریدار و فروشنده نوزاد یک مادر معتاد در بیمارستان جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا جنتی فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اعلام این خبر گفت: اواخر هفته گذشته زن جوانی در یکی از بیمارستان های جنوب تهران زایمان کرد و این در حالی بود که هیچ یک از اعضای خانواده زن جوان به بیمارستان مراجعه نکرده بود.

وی افزود: فرزند این زن بخاطر اعتیاد مادرش در شرایط سختی بود که به قسمت مراقبت های ویژه منتقل شد که در این حین مردی با در دست داشتن یک دفترچه بیمه برای پرداخت هزینه بیمارستان و کارهای ترخیص به بیمارستان مراجعه کرد.

سرهنگ جنتی ادامه داد: در بخش اداری بیمارستان متوجه شدند دفترچه بیمه جعل شده است که با اعلام این خبر مشخص شد مادر بچه از بیمارستان خارج شده و مرد جوان با جعل و جایگزین کردن عکس مادربچه به جای صاحب دفترچه قصد داشته کارهای ترخیص بچه را انجام دهد.

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: با توجه به مرموز بودن این پرونده مرد جوان به نام فریدون و مرد دیگری که همراه این مرد بود دستگیر شدند که در تحقیقات مشخص شد فریدون با پرداخت مبلغ ۷ میلیون تومان به مرد غریبه قصد خرید بچه را داشته است.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد فریدون به واسطه یک زن دیگر با مرد غریبه آشنا شده و با اطلاع از فروش بچه از سوی مادر معتاد قصد خرید بچه را داشته است که این ۲ مرد دستگیر و تحقیقات برای دستگیری مادربچه و زن جوان که به عنوان واسطه در این پرونده نقش داشته ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز