خبرگزاری کار ایران

سردار قنبری خبر داد:

عامل گروگانگیری در سرباز به دام افتاد/ ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۶۲۰

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی عامل گروگانگیری جوان ۲۵ ساله در شهرستان سرباز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در ۱۷ خرداد سال‌جاری در یکی از محورهای ارتباطی روستایی توابع شهرستان سرباز بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی و امنیت عمومی تحقیقات خود را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل آدم ربایی مشخص شد پنج سرنشین یک‌دستگاه پژو ۴۰۵ پس از متوقف کردن خودروی وانت با تهدید سلاح کلاش سرنشین ۲۵ ساله آن را ربوده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه تحقیقات آدم ربایان با خانواده این فرد تماس گرفته و مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال را برای رهایی او مطالبه کردند. تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از سرنخ‌های موجود عملیات گسترده‌ای را برای رهایی گروگان آغاز کرد و سرانجام سه روز پس از زمان آدم ربایی، گروگانگیران با تنگ شدن عرصه بر خود، فرد ربوده شده را در یکی از روستاهای همان محدوده رها کردند.

سردار قنبری افزود: تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی درباره محل اختفای سرکرده این باند که فردی سابقه دار و به اتهام شرارت، آدم ربایی و تیراندازی تحت تعقیب مقامات قضائی است، بدست آمد. مأموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی قضائی با محاصره محل در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم ۲۳ ساله را دستگیر کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند تاکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز