خبرگزاری کار ایران

سرهنگ مؤمنی خبر داد:

یک کشته در تصادف زنجیره‌ای روی پل استخر در تهران

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۵۵۵

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شهید زین‌الدین خبر داد و گفت: در این حادثه راکب موتورسیکلت کشته شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان مؤمنی در این‌باره اظهار داشت: ساعت ۱۳:۲۰ در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید زین‌الدین (روی پل استخر) یک‌دستگاه سواری ال‌۹۰ در لاین کناری متوقف بود که یک‌دستگاه سواری ماکسیما به قسمت عقب ال ۹۰ برخورد و سواری ماکسیما به لاین دوم تغییر مسیر داد.

وی ادامه داد: همان لحظه یک‌دستگاه هیوندا با ماکسیما برخورد و هیوندا تغییر مسیر می‌دهد و با جدول رفیوژ میانی و سواری ریو برخورد می‌کند که باعث واژگونی سواری ریو شد. بر اثر این برخوردها نیز یک‌دستگاه موتورسیکلت با قسمت عقب ال ۹۰ برخورد و در اثر شدت ضربه راننده موتورسیکلت فردی حدوداً ۲۷ ساله در محل حادثه فوت کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب به رانندگان توصیه کرد هنگام توقف در سطح معابر در فاصله مناسب از عقب وسیله‌نقلیه علائم هشدار دهنده استفاده کرده و با سرعت مطمئنه در سطح معابر حرکت کنند که در صورت وقوع هرگونه خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل کنند.

وی به رانندگان موتورسیکلت نیز توصیه کرد هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند و حتی الامکان از تردد در محورهای بزرگراهی با سرعت زیاد وسایل نقلیه خودداری کرده تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز