خبرگزاری کار ایران

جلال ملکی اعلام کرد:

جزییات حریق در انبار کالا در جاده قدیم قم

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۵۴۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی جزییات حریق در یک سوله به وسعت 2 هزار متر در جاده قدیم قم را اعلام کرد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 15:57 ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک انبار بزرگ کالا در جاده قدیم قم در محله قوچ‌حصار بعد از پمپ گاز به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این منطقه خارج از محدوده آتش‌نشانی تهران است، خاطرنشان کرد: 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین تجهیزات کامل و تجهیزات بالابر به محل حادثه اعزام شدند. عوامل آتش‌نشانی باقر آباد نیز در محل حادثه حاضر بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: محل آتش‌سوزی یک مجتمع بزرگ انباری بود که چندین سوله با کاربری انبار در کنار هم در این مجتمع حضور داشت. یک سری از این انبارها به وسعت 3 هزار متر با سقف‌های شیروانی بود که کاملا شعله‌ور بود و شدت شعله به حدی بود که در دقایق اولیه آتش از سقف‌ها بیرون زده بود و تخریب شده بود.

ملکی تصریح کرد: از آنجا که راه تردد برای آتش‌نشانان به شدت باریک بود آتش‌نشانان مجبور شدند که بخشی از دیوار را تخریب کنند. آتش‌نشانان از دو بخش شمالی و جنوبی به آتش‌ حمله ور شدند در حال حاضر آتش کاملا تحت کنترل است و شعله‌زنی اولیه انجام شده است.

وی ادامه داد: تاکنون مصدومیت و تلفات جانی نیز گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز